წიწიბურას დიეტა

ghdkh     ადამიანისთვის  ვარჯიში ჯანმრთელობის შენარჩუნებისა და  სხეულის  გაჯანსაღების საშვალებაა. ყოველ დილით 15წთ სირბილითაც კი აუცილებლად მოიკლებთ წონაში და სხეულიც გაგიმკვრივდებათ, მაგრამ თუ ვარჯიშსს ვერ ახერხებთ, 1 კვირაში 5-დან 10კგ-მდე დაკლებას წიწიბურას დიეტით შეძლებთ.

  1. საღამოს მოხარშეთ 1 ან 2 ჭიქა წიწიბურა 3-5 ჭიქა წყალში (უმარილო და უშაქრო)
  2. გაღვიძებისთანავე უზმოზე აუცილებელია დალიოთ 1 ჭიქა ცხელი, ანადუღარი წყალი.
  3. ნახევარი საათის შემდეგ მიირთვით 3 ნაწილად გაყოფილი წიწიბურას პირველი წილი, კეფირთან ან მაწონთან ერთად. მიაყოლეთ უშაქრო ჩაი ან ბოსტნეულის წვენი (გოგრის, სტაფილოს, ტომატის)
  4. სადილზე – მეორე წილი, ვახშამზე – მესამე წილი. შუალედებში აუცილებელია სითხის მიღება (უგაზო, უშაქრო, უმარილო).
  5. დიეტის ხანგრძლივობა – 7 დღე

 

 

 

წყარო: http://www.rogor.ge

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s