მიმოხილვა

images გამარჯობა, სამწუხაროდ სხვადასხვა პრობლემების გამო, ჩემმა ბლოგმა “ცოტა ხნით” აქტიურობა შეწყიტა და ამისთვის კიდევ ერთხელ გიხდით ბოდიშს😦 მინდა მოგიყვეთ ამ დროში ჩემი ჯანსაღი ცხოვრების შესახებ.

1. მე და ჩემი მეგობარი მარი დავრბივართ ყოველდღე. თუმცა მინდა ავღნიშნო, რომ მე კუნთები მალე მეღლება და ყოველთვის უკან მივჩანჩალებ : ) არამარტო ჩვენ დავრბივართ ყოველდღე, ასევე დარბიან ჩემი მეგობრებიც (ბიჭები). ამით მინდა აღვნიშნო , რომ ჩემ სამეგობროში ბევრი მიყველა ჯანსაღი ცხოვრების წესს.

მაკა ეს სურათი გადაღებულია  ჩვენი  სირბილის დროს,  და   ამ  სურათზე  ყველასთვის  გასაკვირად ვართ მე  და  ჩემი  მეგობარი  მარი : ) ჩვეულებრივ ასე  გვიან  არასდროს  დავრბივართ, მაგრამ  ამ  დღეს ორივე  გვიან  მივედით  სახლებში, და დაბინდების  მიუხედავად ჩვენი სურვილი  დიდი  იყო  და  მაინც ვირბინეთ : )

2. ალბათ  ყველაზე კარგი  ამბავი.  ამ  ბლოგმა  გაიმარჯვა ბლოგების  კონკურსში  და  მე  ვარ  ამით   ძალიან  გახარებული :  ) დაჯილდოვებაც მალე იქნება.

315404_341504159305136_1296479118_n

3.  მე  ვარ დიეტაზე და  იმედი  მაქვს,  რომ  ყველაფერი  გამომივა😉 და  ასვე ჯერჯერობით  კარგი  ამბები  ხდება,  იმედია  ასე  გაგრძელდება.

080520134235 ეს რათქმაუნდა ხუმრობით.

One comment on “მიმოხილვა

  1. ბოლო განსაკუთრებით :დ

Leave a Reply

