დიეტა

healthy-food-150x150დღეს  მინდა  შემოგთავაზოთ დიატა, რომლის  სახელიცაა ,,ჯანსაღი  კვება”

რჩევები:

– ჭამებს შორის უნდა იყოს 3.5 – 4 საათი
– კვება უნდა იყოს ყოველდღე ერთსა და იმავე დროს
– იკლებ ნელა, მარა სტაბილურად, ზუსტად უდნა შეასრულო თუ გინდა რომ დაიკლო.
– კარგის ჰემოგლობინისთვის და ზოგადად ჯანმრთელობისთვის.

ჟანსაღი კვების დიეტა:

1 საუზმე: 2 მოხარშჲლი კვერცხი ან 50 გრ ხაჭო; 1 ნაჭერი ჭყინტი ყველი (50 გრ); 50გრ (1 ნაჭერი) რუხი პური; ჩაი ან ყავა უშაქროდ, დამატკბობლით
2 საუზმე: 1-2 მოხარშული მჭლე ხორცი, ძეხვი ან სოსისი (100 გრ); ბოსტნეულის სალათა (ან ვინეგრეტი 1 ჩ/კ მაიონეზით); 1 ნაჭერი რუხი პური; ქ ვაშლი ან რძიანი ყავა
სადილი: 1 თავი ცხელი კერძი (250 მლ); 1-2 ნაჭერი მოხარშული თევზი ან ხორცი; 150გრ მოსტნეულის სალათა; 1 ნაჭერი რუხი პური; 1 ვაშლი
ვახშამი: 3 სუფრის კოვზი წიწიბურას ან ჰერკულესის ფაფა; 1ჩ/ჭ უცხიმო მაწონი

წყარო:http://www.dieta.ge/

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s