გაზაფხული და დიეტა

images (1) images (2) images (3)

გამარჯობათ, დიდი  ხანია   რაც პოსტი  არ  დამიწერია.  უკვე გაზაფხულიც  მოვიდა და  დაიწყო  ჩვენი (ნუ უმეტესობის) პრობლემები, “აუ  ძალიან  გავსუქდი”, “ვაიმე,  დიეტა  მჭირდება” და სხვა.

 ამიტომ  მინდა დავწერო ერთი  დიეტის შესახებ🙂  იმედია  მოგეწონებათ ეს  დიეტა.

ამ  დიეტის  დროს  შეგიძლიათ   მიირთვათ ბოსტნეული  საკმაოდ დიდი რაოდენობით, მაგრამ ზომიერად. მოერიდეთ  ბანანებს და ძალიან  ტკბილ ხილს. მიირთვით მინერალური წყალი და  ჩაი უკეთესია მწვანე. რძის პროდუქტების შერჩევისას მიაქციეთ ყურადღება ცხიმიანობას , მაქსიმუმი  უნდა  იყო  3%.

images    vegetable-and-fruit

ნებისმიერი საჭმლის  მიღების წინ საჭიროა 200 მლ  გაზგაშვებული მინერალური წყლის  დალევა.

87316sno

1  საუზმე

1/2 ქილა ხაჭო (125გ), 2-3 კრეკერი ან  ტოსტი, 1  კოვზი თაფლი, ჩაი  ან ყავა უშაქროდ.

2 საუზმე

ხილი 1-2 ან მწვანე მოსტნეული (ბულგარული  წიწაკა, კიტრი).

სადილი

ერთი ჭიქა უცხიმო წვნიანი. კანგაცლილი, მოხარშული ქათმის  ფილე, ან საქონლის ხორცი.  გარნირად  3  სუფრის კოვზი ბარდა.

სამხარი

1-2 კრეკერი, ან ტოსტი, ბოსტნეული, 1 ჩაის კოვზი მცენარეული ზეთი, 1/2 ქილა ხაჭო

ვახშამი

ხილი 1-2,  1  დიეტური იოგურტი.

images (4)

იმედია   გამოგადგებათ🙂

წყარო:წიგნი

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s