ჯანსაღი დიეტა

images (5)

სიტყვა დიეტა ყოველთვის ასოცირდება მტანჯველ დღეებზე, როდესაც ხასიათიც გვიფუჭდება და თითქოს შედეგიც არასდროსაა ისეთი როგორიც გვსურს!

დიეტას არამხოლოდ ფიზიკური, არამედ ფსიქოლოგიური მზადებაც სჭირდება. ამიტომ დიეტებთან ერთად გთავაზობთ რჩევებს, რომელიც დაგეხმარებათ დიდი ძალისხმევის გარეშე მიაღწიოთ სასურველ შედეგს

загруженное (2)
მანამ სანამ გადაწყვეტთ დაიწყოთ დიეტა საჭიროა გაიაზროთ, რომ ნამდვილად გსურთ წონაში დაკლება. შესაძლებელია სულაც არ გჭირდებოდეთ ათობით კილოგრამის მოშორება, არამედ სხეულის კორექტირება, რადგან თავს დამძიმებულად და არაკომფორტულად გრძნობთ. თუ დიეტას იწყებთ უნდა გიხაროდეთ ! რადგან რამდენიმე დღეში თქვენ სასურველ წონას მიიღებთ, იქნებით მეტად მსუბუქი, ხალისიანი და ლამაზი. აუცილებელია გაიაზროთ, რომ დიეტა არ უნდა დაიცვათ თუ: 1. ეს ვინმემ მოგთხოვათ/გთხოვათ ან 2. დიეტა მოდაშია

загруженное (4)                         загруженное (5)

რადგან დავრწმუნდით, რომ დიეტა და ჯანსაღი კვების წესი ზუსტად ის არის რაც გვსურს, შეიყვარეთ თქვენი თავი !! თქვენ ხომ თამამი გოგონა ხართ, რომელმაც არც ისეთი მარტივი გზა აირჩია იმისათვის, რომ იყოს ბედნიერი !

healthy-food-150x150
სანამ კონკრეტულ დიეტაზე გადავალთ იცოდეთ, რომ დიეტა არ ნიშნავს შიმშილს !!! დიეტის ზოგადი წესებია: 
1. იკვებე ჯანსაღი საკვებით – ჰამბურგერის ყიდვის ნაცვლად იყიდეთ სალათა და ის მიირთვით
2. დალიე მეტი წყალი – ნუ დალევთ გაზიან სასმელებს ! შეიყვარეთ წყალი, ის ყველანაირ საკვებს უხდება
3. იყავი აქტიური – გამოიჩინე ინიციატივა და გაისეირნე რამდენიმე კილომეტრი ფეხით
4. იყავი ჯანმრთელი – მოარე საკუთარ თავს !! თუ გაწუხებს რაიმე მიდი ექიმთან

загруженное (3)

загруженное (1)

2012-12-01__hal03

7 დღიანი დიეტა
დილით: უშაქრო ჩაი ან ყავა + 1 ნაჭერი შავი ( და არა რუხი ) პური
მეორე საუზმე: 100 გრ ნებისმიერი ხილი (გარდა ბანანისა და ყურძნის)
შუადღე: 200გრ მოხარშული ხორცი, 200გრ მოხარშული ბოსტნეული, 1 ნაჭერი შავი პური, უშაქრო ჩაი
საღამო: უშაქრო ჩაი ან ყავა
ვახშამი: 100 გრ მოხარშული ხორცი, 100 გრ მოხარშული ბოსტნეული, 1 ნაჭერი შავი პური და უშაქრი ჩაი
შენიშვნები: ხორცში იგულისხმება ძროხის ხორცი ან ფრინველის ხორცი, პურის ნაცვლად შეგიძლიათ გამოიყენოთ 100 გრ მოხარშული ბრინჯი უმარილოდ ან 1 ცალი მოხარშული კვერცხი ან უცხიმო ხაჭო.
ბოსტნეული სასურველია იყოს სტაფილო, კიტრი, ჭარხალი, პომიდორი, კომბოსტო, ბროკოლი.აკრძალულია: ტკბილეული ნებისმიერი სახის !! კარტოფილი, ყურძენი, ბანანი, გარგარი და ხურმა

get-thin

images (6)

images (7)

images (8)

შემართებით და გალამაზების დიდი სურვილით დაწყებული ჯანსაღი ცხოვრების წესი საჭიროა მთელი ცხოვრების მანძილზე გაგყვეთ. რა თქმა უნდა მოგიწევთ არადიეტური, საზიანო საკვების მირთმევაც დიეტის დამთავრების შემდეგ, თუმცა უნდა გახსოვდეთ, რომ თუ ერთ დღეს მიირთმევთ ყველაფერს მეორე დღეს მოუწყოთ განტვირთვა ორგანიზმს და ისევ ჩადგეთ ფორმაში.

მეც  ვიწყებ  ამ  დიეტას ორშაბათიდან :))

გისურვებთ წარმატებებს და მოუარეთ თავს !!! :*  :*

2 comments on “ჯანსაღი დიეტა

  1. სამწუხაროდ მე ვერ შევძელი დიდი ხანი ვყოფილიყავი ამ დიეტაზე. მე უნებისყოფო ავღმოჩნდი:/

  2. CqNaFa)) says:

    shedegit kmayofili iyavi? ramdeni daikeli am dietit?

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s